långt brev på ditt skrivbord!:D

Hejsan!:) Nu har jag just kommit men från agnes, Javetjavet hon är i borgafjäll men jag skulle mata henne sköldpaddor, jag satt och tittade på dom ett litet tag.., och fick ett plötsligt ryck att skriva ett brev, Så jag satte mig ner och skrev ett litet meddelande som efter att tag kanske inte blev så kort, men sen gick jag hem:) Innan det kom jag från mormor där jag hade sovit över.
Jag trodde att jag hade träning idag men det hade jag tydligen inte,så det blir en hemma dag idag.
//Amanda:D

Kommentarer
Postat av: A.G.N.E.S.

Det var ett kul litet, stort brev. Sparade dte tillochmed :p Ingen träningsdag = kul! jag skulle ha ttränat ikväll(troligen, om jag inte var för trött i benen) men jag är sjuk. kommer tillskol imorn och vi cyklar!!!!! ring hanna och säg det :) HA DET BRA BÄTTRE BÄST!

2010-03-14 @ 17:44:34
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: agda

amanda minns du brevet till torbjörn, vi skrev i 5:an typ:P...

2010-03-17 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0