ny gående bäbis som har gått vilse

Hejdan hoppsan
Idag har det blivit:
❀Sovmorgon + god frukost
❀Åka till skolan som var OTROLIGT svårt för det var mkt snö!
❀biologi som vi tillbringade i det fantiastiska solrummet :D
❀sedan matte där vi just har börjat med algebra (tror jag det heter)
❀Sen var det plötsligt go lunch!
❀Och gissa vad som hände sen??? joo vi SLUTADE för vi hade en halv dag idag!:D
❀Vi begav oss iväg till cajsa och tittade på mkt bra film som jag nu tyvärr har glömt vad den
hette men den var bra!
❀Sen skämde vi cajsa, och det är väldigt svårt att berätta hur, men cajsa fick ett mkt roligt min när hon snabbt som tusan sprang till ljusknappen xD
❀Sen skulle jag hem för att låsa upp för albin då agnes runa agda och cajsa följde med men agnes skulle göra något så hon gick hem, men VAD är ett mysterium...
❀Sen gjorde vi mkt mkt goda drinker:D
❀Efter det skulle alla åka hem så blev jag ensam
❀Och nu efter go mat sitter jag här och tittar på solsidan och chattar med runa:D
Kram //Amanda:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

men pluggandet?



haha en shopoholics bekännelser!

2010-03-19 @ 22:32:42
Postat av: AGNES

Jag var så kul där och du skulle sett DIN min när jag sa att jag skulle avar med ngåra andra hos nån annan...HAHA

2010-03-20 @ 17:00:28
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0