blodomloppet...

Tjenare tjenare! Idag har det varigt en toppendag som vanligt, det är trevligt att altid ha super människor runt om hela tiden, they are all awesome!
Och en till sak som är awesome ääär... vi har loov!:D eller... (dreem on amanda) iaf 4 dagars... MEN Ändå!:D allt är lite oplanerat och härligt, Jag tror det blir middag imorgon med fam. pierre och neelys, med andra ord mkt trevligt sällskap:)
Jag har också dagen till ära slängt in mig i blodomloppet (tror jag att det hette), jag vet inte va jag har gett mig in på men vi får se ;)
puss puss kramkram kysskyss

Kommentarer
Postat av: Runa tuna

Det är inte blodomloppet :P

2010-05-13 @ 11:45:50
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0