syrsry

hejsan, förlåt att jag inte skrev igår men jag hade inte lust eller tide eller ork för det. nu får jag väl sriva lite fler inlägg ist då :) Idag har det varit nå så in i H-vetes varmt! +20°, undra då hur varmt det kommer bli i mitten av sommarn?, en kall sommar behöver vi nog inte förbereda oss på iaf. jag har sju kommit hem från stan och just nu sitter jag och lyssnar på musik, gör spanska och smaskar på en go-glass. Sweet.
Igår köpte jag en ny bikini, and here it is:)
Det var allt för mig, tack och hej, leverpastej!:D
//Wisslarn

Kommentarer
Postat av: Runa tuna

Det är nisse (Nils) när han var liten. Oscars lillebror!

2010-05-20 @ 18:26:05
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0