vårstädningen= välkommen sommar:D

Hejsan hoppsan, Nu sitter jag innomhus och tittar på alla små knattar springa runa och försöker hjälpa till med vårstädningen. Jag ska väll också dra mig ut snart och hjälpa. Idag har det varit sjuuuuuuuuuuuuuukt, sjukt sjukt, obeskrivligt varmt!, vi har typ fått indiens värme, Det finns inte ett ställe man kan svalka sig på, inte i skolan för där är det lika varmt som ute. Men någon gång, snart, får jag ta och köpa lite härliga luftiga sommarkläder!
Nu har jag inte så mycket mer att dela med mig om so byebye:) Jag lyssnar på: African Herbsman- bob marley
Jag har tyvärr inte tagit så mina bilder på sistone så de blir något annat trevligt från förut, och btw. jag ska Köpa En systemkamera!:D:D:D:D:D:D:D super happy:D
//wisslarn♡

Kommentarer
Postat av: Runa tuna

runa? var jag där och sprang? haha

2010-05-18 @ 19:01:52
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0