Det var en stor lättnad...

... när våran ganska grymma lärare Nils berättade att det fruktade biologiprovet flyttats till nästa vecka istället!
Jag tag ett stort glädjeskutt inom mig, men samtidigt så började jag tänka på andra provet som är tills imorgon (fredag).
Alltså matte provet! Som jag inte har tränat ett skit till för att jag satsade allt på biologin!
F.*.C.K säger jag bara. Nu har jag tränat i 2 timmar och har hunnit klart hela kapitlet iallafall.
Så jag är ganska förbered. Ganska.
Jag vill helst vara helt förbered men detta får räcka!
Nu ska jag sova!
Puss puss!
Omg. I know, så ut tjatat kort som allt och alla (nästan) har tagit.
fast vi kan väll låtsas att det var min ide?;]

Kommentarer
Postat av: My!<3

hej jag och min kompis har en blogg kan du göra en header:)

2010-11-19 @ 14:44:00
URL: http://myjohanssons.blogg.se/
Postat av: Comoolamelisa

Excellent site.

2011-11-07 @ 19:36:56
URL: http://comoolamelisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0