Dr. Wisselpipan

Wtf, nu har jag skrivit om det här inlägget 3 gånger och jag har alltid kommit åt någon knapp som har raderat helaa skiten!
Ute faller snön fint på den kritvita marken.
I morse vanade jag av att det var väldigt ljust i mitt rum. Tänk ändå vad stor skillnad snön gör, allting blir så klart.. och kallt.
I år ska det tydligen bli den kallaste vinders sedan år 2000 då det var (ca.) -35, alltså kallare än förra året då det var sjukt kallt! Så man får peppra upp med vinterkläder!
Idag har jag spenderat hela dagen (av det som har varit) på vårdcentralen.
Det gick faktiskt snabbare än vad jag hade tänkt mig, man brukar få vänta sjukt länge annars. Jag hann inte komma till skolan för att jag blev typ klar en halvtimme innan vi skulle sluta och då skulle jag bara ha varit en kvart på skolan, som inte var värt besväret.
Vi har annars ganska soft dag, för skolan sutade kl 11! Awesome!
Nu sitter jag och gör so och fysik (suprice!). Är ganska nervös inför proven, men de är jag alltid så det är väll igen fara. Och det är på fredag det gäller!
Nu ska ni inte få höra mer om min tråkiga vardag, så jag slutar här.
Puss!
Bild från förra vintern.
Som tur var var det ju väldigt fint och soligt och perfekt väder förmotljusbilder.

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [Minnesblogg]

Fin bild! :)

2010-11-13 @ 17:40:19
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0