I love rock´n roll!

På östra sidan av Umeå sitter en tjej vid namn Amanda och tittar på idol, hon fick plötsligt lust att skriva vad hon tycker om alla artisterna och hur dom var idag.
Det är sådana saker man kan hitta på när man inte riktigt har nått att göra.


Olle: Nej han var inte bra idag, han lät typ förkyld i halsen, som om han skulle harkla sig, och hes. Annars tycker jag han är ganska bra men han var bättre första gången.


Elin: Även fast Anders B agge är cool , så höll jag inte med han idag. Jag tyckte inte att Elin var bra. Hon sjöng falskt och originalet var mycket bättre.


Jay: Han var faktiskt sjukt bra, om någon skulle passa in i rock så är det väll han. Ja, han var faktiskt väldigt bra. Thumbs up!


Linnea: Hon är as cool enligt mig, hon hade en jätte bra låt också! Jag diggar henne! Ganska mycke grym dans också!


Minna: Hon var bara ganska bra. Himla härlig låt annars fast synd att hon inte gjorde den super bra. Jag nog att originalet är bättre.


Andreas: Han är härlig! Han sjunger bra också men jag tycker dock inte att han ska vinna idol. Idag var han sådär bra. Jag håller med alla i juryn, hans röst passade inte till låten för det var fel låtval.

VILKEN ÄR ERAN FAVORIT? VEM SKA VINNA?
//wisselpipan

Kommentarer
Postat av: Maja

Linnea!!!! :D

2010-11-12 @ 21:42:16
Postat av: ida (:

OLLE eller ELIN ska vinna :) <3

eller vilka tycker du ? =) <33

2010-11-13 @ 21:34:22
URL: http://idaaanderssons.blogg.se/
Postat av: agnes

i fredags

olle=dålig

andreas=dålig

minnah=dålig

elin=dålig

linea=azbraaaa

jay= så jävla grym

2010-11-13 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0