jag har haft ganska awesoma dagar!

Tjeena! Jag heter Amanda Wisselgren och jag ganska suger på att uppdatera!
Jag har många bortförklaringar men vad hjälper det?
Jag kan dela med mig av att jag har varit på leoslekland, ett ställe med massor av klätterställningar and so on, dock kanske mest för 3-9 ådringar, men va tusan spelar det för roll?
Himlans kul var det i alla fall!
Today har jag träffat Linn som jag inte har sätt på väldigt länge, och sedan så drog det ner till ishallen för att vara med Sofie! Great!
Nu för ett tag sedan var jag med  Agnes, och (btw) vi är BÄST på bubble struggle! Ett spel som vi typ spelade heela tiden i 4: an... Och nu.
Så där, en snabb sammanfattning av vad ni har missat! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Asterix

Har ni klarat bana 50 då? dah

2010-11-04 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0