Upp med tuppen!

Nu är det godnatt som gäller!
Imorgon ska jag upp med tuppen om jag orkar, För jag och min kompanjon agnes kan ju tyvärr inte cykla till skolan längre eftersom att det är så mycket snö, så vi går och det tar extra lång tid. Om jag hinner sattsar jag på att hinna tvätta håret också, men man hinner ju inte allt.
.
Men såklart om jag somnar nu så blir jag piggare imorgon, och om jag är piggar imorgon så kommer jag snabbare upp, och om jag kommer snabbare upp så hinner jag mer, och POFF så var allt klart!
hm... det var en ytterst bra plan! Go fore it Amanda!
Justja, jag får inte glömma frukosten. Jag är ofattbart seg att äta frukost...
//wisselpipan

Kommentarer
Postat av: guevacci

Vann du dagens blogg? Kolla om du blev av vinnarna annars anmäl dig igen om känner för det :)

2010-11-11 @ 12:29:06
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0