Glass, glass, mera glass, bättre glass har ingen haft!

Vad hände på sista bilden? Jo min strut gick sänder och jag har hälften i handen, samtidigt försöker jag få in den bit av stuten jag har i munnen (där av minen).
Riktigt trevlig förmiddag! Jag och Agnes lunkade iväg till stan och tanken var att gå till Umeås glassmässa. När vi kom till folketshus var det ganska skit mycket folk, så vi bestämde oss att gå till stan och ta en glass där istället! Sagt och gjort! Vi satte oss på apberget och njöt av vårvädret. Riktigt mysigt. Nu ska jag återgå till mitt pluggande! Hejssvejs!

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, shit va de typ är somrigt i ume! :O

Här ha snön just börja smälta! :'( xD

2011-04-09 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0