GodNATT, godNATT och månen lyser så GLATT

Sitter och nynnar på en låt som jag hittade på när jag var liten. Riktigt fin låt, om ni vill ha texten till den så kan ni inprincip bara titta på rubriken.
-
Just nu (förutom att nynna) så sitter jag och fixar till min SO "jobb-ansökan". Fun? Nja, det beror på vad man jämför med. Om jag tänker på att vi ska börja med historia efter hur-att-söka-jobb-temat så är det väll ganska hyfsat. Jag själv förstod inget av det jag har skrivit dör över så jag stryker helt enkelt det.
Kort och gott gör jag lite läxor och jag tycket inte att det är jätte kul.
-
Riktigt härlig dag på skolan i alla fall. Riktigt soligt utomhus och vi satt ute i gräset efter lunchen och bara chillade. Det kunde man verkligen inte förra månaden. Lektionerna var inte dödstråkiga och musikprovet gick hyfsat bra. Så ganska grym dag egentligen.
Hoppas ni har haft det super idag och godnatt!
höll nästan på att glömma... PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0