Ja Tack

Har blivit sjukt peppad på att köpa en longboard nu i vår. Och ännu mer peppad blev jag när jag såg den här underbart snygga. Ligger och tittar runt på blocket och tradera om det finns någon inte för dyr. Fast om jag inte hittar någon sattsar jag på denna! Jag får bara samla ihop lite pengar.

Jag fick ett erbjudande för några månader sedan att jag kunde lämna in min systemkamera och sedan byta till en nyare modell med filmkamera i. Fast jag skulle såklart inte få den gratis  utan betala ca.2000 till. Så om jag gör det får väll longboarden vänta ett tag.

Just nu ligger jag och gör lite kemi, jag är nämligen sjuk. Inte kul.

Mamma sa att jag skulle ta mig en glass, och det tackar man väll inte nej till? Hoppas ni har en grym dag! PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag har en och det är jättekul :)

2011-04-12 @ 16:21:17
URL: http://claramec.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0