Träning. Konståkning. Kusiner. Vandrarhem. Bad. Mat. Universeum. Göreborg.

Im home! Efter ≈3 veckor har jag konstaterat att jag trivs väldigt bra i Umeå. I rubriken kan ni se vad jag har tillbringat min tid åt nere i västkusten. Jag tog sjukligt mycket kort så minneskortet tillslut meddelade att den kände sig ganska full. Så jag kommer ha många bilder att visa. Många naturbilder blev det konstigt nog, däremot tycker jag att sådana är fina så det gör väll inte så mycket.
Nu ligger och njuter av att vara i min egna säng och ska snart gå och duscha och sedan rita av ett kort jag gjorde igår till agnes men som jag förstörde genom att börja färglägga så jag får lixom kalkera av det som blev bra nu ist. Lite jobbigt enligt mig men det blev lite charmigt så jag kände att det vore dumt att slänga det.
Men varför ska Agnes få ett kort kan man ju fråga sig? Det är nämligen så att idag ska jag på ett litet firande för nu den 15 åriga Agnes som har fyllt byxis! (ett grattis kommer i något annat inlägg)
Hej så länge!
"Borta bra men hemma bäst" fint uttryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0