Amanda med röda mulen.

Om ni inte visste det så är det LUCIAS dag idag. Jag har inte riktigt förstått varför hon har fått en dag men jag vet att hon blev avhuggen... innan så spred hon säkert lycka eller något liknande!
HURSOMHELST så tycker jag att lucia är yber-mysig dag. Imorse så tittade jag mamma och Albin på luciatågen på tv och sedan så halkade jag och Agnes (lucian) iväg till skolan där vi lussade och jag var ren. Riktigt fin med pippilotter och allt. Tillome röd näsa! Efter så kom cirkadius 5 lärare fram till mig och sa "åh en sådan söt/fin/gullig ren du var!" eller något liknande, så det var väll lite roligt. Även fast man kanske inte vill bli kallad just söt eller gullig i nian.
Vettefan vad jag gör uppe egentligen så nu ska jag sova! Pusshej!

Jag var sjukt mycket sötare som liten. Värsta charmtrollet! Speciellt med mina konstant matchande outfits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0