Dan före doppardan, tänka sig.


Köttbullar på rullning, paket under granen, föväntansfulla barn, lite trötta föräldrar, allt som det brukar. Just nu ligger jonathan brevid mig och räknar hur många usb hål det finns på min dator, lite oklart om det är 7, 10 eller 14. Nu är det nog snart lunch hoppas jag för att jag är hungrig som en varg. Typ. Har ingen aning om vad jag ska få i julklapp, oftast har man ju någon slags aning, men i år? ingen. Nu ska jag smaka en köttbulle för tydligen blir det ingen lunch idag.. GODJUL

Kommentarer
Postat av: agnes

coolt med grönt ljus. GOSJUL

2011-12-23 @ 16:45:46
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: agnes

om du hade stannat kvar hade vi kunnat drickit glögg bland gosedjuren. fast glögg är ju.....SÅDÄR. mina föräldrar ville dricka glögg med dina kvällstid på jullovet så dom blev förfärade när jag berättade att ni skulle bort.

2011-12-23 @ 20:22:05
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0