Förra vintern...


... förvandlades jag till en avatar och besökte avatarvärlden, den var fin.

...var jag riktigt glad på nyårsafton jag fick också för mig att bara man gjorde lite prickar i olika färger så skulle det se ut som att jag befann mig i en storstad, det gjorde det inte.

... var det sjukt mycket snö, nästan lite för mycket.
...var jag jättedålig på photoshop.
... tyckte jag att jag tog värsta fina bilden, det tycker jag faktiskt fortfarande.

...år vi ett lyxigt julbord (eller vi åt ju maten som låg på bordet) och då smakade jag kotunga. Jag vet nu hur det känns att hångla med en ko. Inget jag rekommenderar.

Kommentarer
Postat av: agnes

wow ofta du har hånglat med en ko, jag är avensjuk.

hah cp du sög på att redigera(inte längre jag lovar)

2011-12-06 @ 22:12:15
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0