IDAG, IMORGON, FRAMÖVER

IDAG har jag, Agnes och Maja stått på scen och sjungt och spelat framför en fullsmockad aula. Vi har också fått reda på våra betyg som jag är galet stolt över. Efter skolan har jag pysslat lite med presenter och så på kvällen så åt jag på resturang med några av mina fina klasskamrater. Riktigt trevligt!

IMORGON kommer hela familjen wisselgren sitta i en bil på väg ner till uppsala där vi ska fira jul med släkten från pappas sida, kommer bli mysigt det.
FRAMÖVER, alltså under jullovet så kommer vi bila över till örebro och hälsa på alla där och säkert fira jul några gånger till. Sedan åker vi tillbaka till umeå så jag har tänkt att baka, åka pulka, vara konstig med Agnes, drcka mägnder oboy osv. På nyår är det lite osäkra planer på g men hursom hellst så är jag taggad. Sedan så kommer RUNA hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0