Jag har inte förstått grejen med handen?

wow kolla in modetjejen, nej men vänta. Its ME! Fast kan någon snälla berätta varför man har uppe handen i någon slags krampaktig position. Eller har man ens så? Jag kanske bara har inbillat mig.
.
Idag har vi ätit kolsoppa hemma hos morfar och jag har fått lite julklappar, blandannat ett par snatterpinnar av morfar. Vet ni inte vad det är? HÄR får ni veta lite facts. Morfar är inte riktigt fulländad utan sina snatterpinnar så nu ska han lära mig. Vi får väll se hur det går. Jag kanske lägger upp ett klipp på när jag spelar? håhåhå

Kommentarer
Postat av: agnes

jag har redan berättata det för dej typ hundrafyra gånger

2011-12-25 @ 23:59:21
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: agnes

ojjjj vad sur jag verkade. förlåt, jumbomajs. du var så en riktig snygging på bilden över!

2011-12-28 @ 12:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0