jul i datorn

TJENARE ALLA GLADA OCH ALLA LEDSNA! Jag tycker att du ska uppdatera denna sida NU och sedan så kan du fortsätta läsa!

Visst har jag gjort en fin header? Det var meningen att den skulle vara julinspererad men det är väll egentligen bara tomteluvan som gör det juligt. Insåg nu att bloggen blev sjukt deppig. Jag borde lägga till någon färg för nu är det bara... ja deppig. Kanske jag kan göra lite senare. Men ÄVEN fast den blev deppig så tycker jag att den blev ju faktist ganska cool. Nu kommer nog ingen hålla med men JAG tyckte det iallafall.
Nu ska jag göra lite matte som jag inte alls orkar men jag måste tyvärr.
Hejdåå

Med denna bild vill jag säga att imorgon klockan 6 på mogonen (!!) är jag on tha road till Övik på konståkningstävling. Sedan på kvällen ska jag hinna tillbaka på dansföreställning på idun. ojoj bussylady.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0