Nu ÄR det jul

ÄNTLIGEN börjar  julkänslan komma! Om man bortser ifrån att våran snö håller på att töa bort så är allt väldigt juligt och mysigt. Igår var jag på stan med Anton, Sam och Maja i tre timmar(!!) och jag är nästan helt klar med julklapps handlandet nu. Idag har jag tillbringat dagen åt att slå in presenter, se på tv och sjunga så mycket att jag blev hes som en kråka. På onsdag är det elevkonsert och det är det jag sjunger mig hes för. Två hela låtar blir det, en helt by my self och en med Agnes och Maja.
Imorgon ska jag hålla i en gudstjänst som jag och några andra från LUB har planerat. Sjukt taggad på frukosten som bjuds innan. Kommer bli sjukt mys. MEN nu måste jag lägga mig om jag ska kunna hinna med den.
Nej det finns ingen koppling till självaste inlägget med denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0