Sammanfattning

Eftersom att ingen har gjort en sammanfattning av något slag

 

Firade in det nya året med dessa fina damer ovanför. Åkte till Stockholm med familjen och såg queen på Götalejon. Jag, Agnes och Runa började ha små roliga photoshoots. Vi tre + Hanna gjorde en improviserad ansiktsmask som hade ungefär motsatt effekt än vad vi hade tänkt oss. Jag och Runa tog hål i öronen och hade en långvarig argumentation med våran idrottslärare Anders.

 


 

Var jag allmänt glad, gick och fikade på Göteborg med Agnes vilket jag ångrar nu efter att man fått veta lite bakgrunds fakta från Agnes som praoade där. Hade riktigt trevlig(a) myskvällar med tjejorna. Farmor fyllde 80 år. Jag testade att på att måla.

 


 

Vi åkte till tärnaby och hade det otroligt bra (as usual). Lillebror fyllde tvåsiffrigt och livet rullade på.

 


 

 

Snön töade bort och man packade ner vinterjackan och tog fram vår jackorna. Fyra tjejer blev som ett. Riktigt mysig sleepover. Promenad med en fin tjej på en fin kväll. Valborgsfirande vid universitetet. Tappade sockervadden på marken...

 


 

Sommarkänslan kommer sakta in och jag och Agnes hittar på sommriga saker. Klassen är med i brännbollsyran och vi säger hejdå för sommaren.

Träffade en fantastisk samling på 64 personer som gjorde dessa två veckor till något jag aldrig kommer glömma!

 


 

JULI,JULI,JULI,JULI,JUIL,JUIL,JUIL,JUIL,JULI

Var sjukt taggad på Sundsvalls gatufestival och var otroligt hakuna matata glad hela tiden. Var där med fantastiska vänner och allt var gr8! Åkte till Göteborg med familjen och tittade vad den staden hade att erbjuda. Åkte till säffle på konståkningsläger och lärde känna folk.

Jag och Agnes gjorde en ascool musikvideo, om ni inte har sett den har ni missat något. Jag och mormor (+ hans) åkte till NYC och röjde, vi åkte också till niagara fallen och till världens finaste stad (cooperstown). DET VAR LEGENDARISKT HELA RESAN IGENOM! GÅR INTE ATT FÖRKLARA! Sa ett sista farväl till Runa som jag hänge med in tha city en dag. VAr lite ledsen över att jag inte fick träffa henne på ett halvår.

Fastnade i en fucking orkan så jag fick inte åka hem på en vecka. Irene was the name.

Roligt att vara hemma och träffa kompis(ar). Caféhäng på waynes. Jag fyllde byxis, moppekort mm. Tillbaka på skolan efter sommarlovet, verkar ändå ganska taggad.

 

HSM-maraton med tjejorna. Konstigt beteende på stan. Fint bröllop. OCH ny filla.

 


Jag och Agnes upptäckte dom fantastiska pannkakorna på stan.

Mycket i skolan.

Trevligt julbord med centralen (bla.). För lite snö för att vara juletider. Julfirande i Uppsala. Otroligt mysig avslutning på året med Agnes, CAjsa, Emmy och Ludvig.

 


 

Satan så drygt detta var att göra!

HOPPAS NI ALLA FÅR ETT FANTASTISKT NYTT ÅR SOM NI ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA!


Kommentarer
Postat av: agge aggelito

ååååå min stuga nu blev jag på nått konstigt humör typ ledsen för att för att det var ett bra år. fast jag är samtidigt inte ledsen USCHH.

2012-01-01 @ 15:40:55
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: Anonym

1.vad vare med kafé göteborg?

2. varför skulle du inte träffa runa på ett halvår?

2012-01-01 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0