Amandas tankestund!

Tänk om man kunde flyga. Hur coolt skulle inte det vara? Då skulle man kunna se allt, typ. Och man kunde bara ta fågelvägen (bokstavligt talat) om man ska bort någon stans. Det skulle vara kul fast 0% chans att det skulle hända. tyvärr.
-
Ni fick nu en inblick i mitt vardagliga tänkande. Alltså otroligt randomt, jag tror att det är bra att jag inte berättar alla konstiga tankar jag har. Fast ibland kan bara saker poppa ut. Mina kompisar antyder att jag är taktlös. Och det är jag väll i och för sig, men inte jämfört hur de t skulle vara om jag skulle säga allt jag tänker!
jag vet att kvalitén är på topp!
Varsågod i förtid för ett av bloggens mest random inlägg!

Kommentarer
Postat av: anna

haha snyggt kollage!



tack så jättemkt :)

2011-02-05 @ 16:02:07
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0