klipp hopp!

Snygg bild från idag, på min och Agnes fotorunda, som inte blev så lång eftersom att vi höll på att frysa fingrarna av oss!
-
Snart bär det iväg på konståkning, i min nya (otroligt sköna) tränings kofta. På onsdag drar jag iväg till Ö-vik för att testa. Vilket betyder att domare bestämmer om man får flytta upp en grupp på tävlingar(kortfattat)
-
Imorgon har vi bad! Egentligen gillar jag bad, men imorgon ska vi ha BADMÖSSA. Eller rättaresagt jag och Runa ska ha det, pga. att vi nyss tog hål i öronen och det är så mycket smuts i allmänna bassänger så för oss är det badmössa som gäller. Jag ser inte fram emot det! Jag kommer troligtvis se ut som en tjock bebis i ansiktet, men vad gör man inte för gott betyg i idrott?
NU ska jag plocka fram lite badkläder och sedan göra lite engelska.
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

ta inte illa upp, men du klippte in dej ganska fult.

BASMÖSSA SÖTUNGAR JAG KOMMER TA KORT!

2011-02-01 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0