Om du har ett äpple vill du dela det med mig?

Jag blev jätte sugen på ett äpple!

Ända nackdelen är att jag inte tål dom, fast det har jag alltid gjort ända sedan förra vintern (tålt dom). Och jag har alltid älska äpplen! Förutom i äppelmos, USH!

På skolan brukar jag lukta på runas äpple, sorgligt men sant. Detta inlägg var endast för att jag inte hade något att skriva förutom om mina tråkiga läxor, som inte är roligt att höra/läsa om. Och kanske lite för att min skulle tycka synd om mig (A)

Kommentarer
Postat av: Chiaki

- ahaha lr hur x3 DOM GÖR SERIÖST INGENTING PÅ SON OO å jag hade inte kunnat svara heller, var jättehes ._.

2011-02-10 @ 19:13:44
URL: http://stiftpennan.blogg.se/
Postat av: Sannie

Okej, jag är nödigt (höhö) trött på de bloggar som är på bloggtoppen. Nog finns det några guldkorn här i den globala bloggvärlden. Tipsa mig om några EPIC bra bloggar! :D

2011-02-10 @ 20:34:47
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0