The studio.

Kanske några har hört talas om det, kanske några inte ha det. Det är ett ställe som man blir bjuden till där dom först sminkar en och sedan tar som kort på en i en studio. Själv har jag sett kompisar som har varit där och dom har fått helt otroligt fina bilder! Det är helt gratis att gå dit, men haken är att bilderna är skitdyra. För en bild kostar det 500 kr. Men det är ju kul att ha senare.
Nu kommer det roliga, mamma blev nämligen bjuden dit av hennes kompis och då ska hon ta med mig och mormor. Riktigt kul! Jag ser sjukt mycket fram emot det! Vi ska nämligen göra det om en timme, först ska vi gå och äta på Rost, vilket inte är så dåligt det heller! Bilder kommer i morgon förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men najs! ;D

Ja ska mest troligt fara dit me min kusin i april ;D

2011-02-18 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0