Vad är typiskt mig?

En sak som folk har ute på sina bloggar är ofta "5 saker ni inte visste om mig". Eftersom att alla har det, så kan jag istället berätta en rolig sak som är typiskt mig, enligt mig.
Det ovanför ska föreställa mig på toaletten. Jag blir väldigt uttråkad och tar gärna alltid en Bamse-tidning och läser, på så sätt är jag väldigt insatt i Bamse och hans vänner. Tyvärr har Albin (min lillebror) slutat prenumerera på Bamse-tidningarna så jag får läsa gamla :(
-
Jag har haft otroligt konstiga/random inlägg på senaste tiden, men ni får helt enkelt stå ut!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Tack ska kolla in den! :D

2011-02-11 @ 15:36:43
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0