Alla har någon talang, men mario kart wii är inte en av mina!

Låt rubriken tala för sig själv!
Jag tycker inte synd om mig utan mina vänner som måste genomlida den tråkiga/sura sidan av Amanda som dyker upp när jag spelar, när jag har HÖGA förväntningar på att jag är bäst. Vilket jag sakta förstår att jag inte är.
Den kanske få en sista  chans imorgon, we´ll see.
-
Idag var det första dagen på skolan! Det var lite kul och spännande att börja för vi är ju i en helt annan byggnad nu! Efter skolan (som slutade efter lunch, sweet!) åkte vi till stan, och  min coola vän köppte ett par coola byxor, som bara helt enkelt var coolt snygga! Själv köpte jag nada för jag har nämligen köp-inga-kläder-månad. Vilket jag har bestämt själv... fast det kan bli lite undantag... hihihi. Fast jag ska försöka hålla det!
Nu ska jag bara softa! PUSS!

Kommentarer
Postat av: agnes

cool bild, cool tjej och du är också cool

2011-01-11 @ 19:44:42
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0