liten.

Ohyea! Äntligen helg! Sjukt soft, eller vad säger ni? Veckan har varit seg men ändå ganska rolig. Inga prov har vi haft än, vilket är mycket skönt! Ikväll ska jag bara ta det lungt! Jag ska sy klart mina haremsbyxor, som jag bara börjat på. SKIT! Jag kom just på att jag inte har nått resår hemma *sadface*. Okej dom kommer inte bli klara idag heller men kanske imorgon?
-
Jag är mycket stolt över mitt lilla bildspel i dagens inlägg! Agnes pagnes visade mig en toppen sida där man kunde göra detta förnuliga bildspel på. Den blev lite liten. Men det var inte det sista bildspelet på bloggen så nästa gång blir den större må jag lova.
PUSS DÅ nu ska jag fiffla lite med photoshop, vilket har blivit min nya hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0