I'm wide awake it's mooorning



HEJ VAFAN!
Här sitter jag och borstar tänderna i all min stolthet. Fick lite lust att slänga upp ett till inlägg på denna blogg som inte ens tillhör mig. Det kändes lite glest med uppdateringar nu när Amandish inte är hemmma. Om ni tycker att jag uppdaterar för ofta så är det bara att säga ifrån! Då kommer jag fly från datorn på en gång och gömma mig under sängen. Typs.

OH GET ME AWAY FROM HERE I'M DYING

Det är ungefär precis 22 dagar kvar av sommarlovet. Alltså drygt 3 veckor. Alltså 3/4 av en månad.
På den tiden borde jag ha vett att hitta på något roligt, istället för att borsta tänderna framför datorn.
Kanske borsta tänderna utomhus! Det hade varit lite wild&crazyy. Större bedrifter än så lär det inte bli trorjag.

HAN VAR EN ÄNGEL




Slänger upp en bild på min minsta katt. Bara för att fylla ut liksom. Man kan väl säga som så att hon är fin. Hon har energi som endast går att hitta hos barn. Energi som jag avundas. Jag skulle vilja vara en katt. Eller en fågel. Vilketsom, båda alternativen verkar underbara.

FÅR JAG SE DIG IKVÄLL?


Tack för mig!

TA VARA PÅ SOMMAREN

PUSS&HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0