Imorgon bär det av!

Så här taggad är jag på Sundsvall och i morgon far vi! Kommer blir sjukt skoj. Nu kämpar jag med frågan kläder. Egentligen förstår jag inte varför jag orkat kämpa att tänka på det för att jag vet att det ändå kommer bli något enkelt som jag inte kommer vara nöjd med när jag väl är där ändå. Nu sitter jag och syr kökshanddukar.
Idag var jag med Runa och Cajsa i Cajsas farmors stuga. Det var riktigt roligt. Vi blev jagade av brons/broms/bräms och jag fick tre bett. Jäkla insekt! Vi hoppade också ner för ett litet vattenfall vilket var väldigt roligt, dock så måste jag erkänna att det var lite läskigt. Annars har jag haft en sjukt härlig dag och jag hoppas ni har haft det med! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0