In i kammarn efter hammarn spika fast den lilla tån


Jag fick också en spik i foten!
Jag glömde helt bort att säga det. Det var otroligt obehagligt! Den gick inte igenom utan satt som en sticka brukar fast kanske lite djupare. Jag blev så rädd/förvånad/panikslagen så att jag drog ut den på en gång. Det gjorde som tur var inte så ont och det började bara blöda lite. Men när jag kom hem så sa pappa att jag var tvungen att skölja rent ordentligt, för spiken hade varit ganska rostig och då kunde det bli väldigt inflammerat. Men det gick inte att få bort smutsen som var längs inne i såret så jag var tvungen att sprätta upp det! Aj säger jag bara! Inte mysigt på något sätt. Men jag fick iallafall bort det mesta och nu har jag plåster och någon läkande salva på. Dock kan jag knappt stå på hälen, det gör otroligt ont. Det blev jätte ömtåligt runt omkring såret så det kanske blev någon slags inflammation ändå. Jag hoppas att det inte blir värre för det blir ju inte så kul i Sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0