Chips, hockypulver, klubba och MJÖLK

Bild tagen från Alicia Strömmer.
Jag tror inte att ni förstår hur mycket jag kommer sakna detta grymt härliga gäng. Det blev min familj under dessa två veckor. Helt sjukt egentligen att man börja älska folk så snabbt. 72 pers. Så många var det med ledare på konfan och alla var helt otroligt bäst. Jag har haft det så mysigt och bra på Norrbyskär under den här tiden så jag skulle lätt stannat två veckor till om jag fick. Idag hade vi konfirmation i stadskyrkan. När vi skulle säga hejdå så höll jag på att kväva mig själv av mitt eget gråt. Men som tur var så gjorde jag ju inte det. Jag hade absolut ingen aning om att jag kunde producera så mycket snor och så mycket gråt under en dag. Nästan lite smått imponerad av mig själv.
Jag kommer sakna alla personer så sjukt mycket. Jag kommer sakna alla skratt. Jag kommer sakna alla måltider. Jag kommer sakna alla sånger. Jag kommer sakna känslorna. Jag kommer sakna AllT!
Jag vill tacka alla som har gjort detta så otroligt bra. TACK!

Kommentarer
Postat av: Lisa

saknar min familj så jävulskt mycket, vars är ni...

2011-06-26 @ 10:49:09
URL: http://llisalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0