Praktiskt sätt är det skolavslutning i morgon!!

Glad tjej som insåg att jag (typ) börjar mitt sommarlov i morgon! Soft eller SOFT? I morgon är det sista dagen av temaveckan också, så att jag och Majsan ska uppträda in the big Aula. Vet inte riktigt hur jag känner mig inför det, jag är taggad men ändå nervös, men vem skulle inte va det lixom?  Efter det så städar vi skåpen och 8 av oss i klassen åker till norrbyskär/konfiramtionsläger! Jag är sjuuuuukt taggad. Nu har jag packat ner allt att ha för två veckor. Fast jag kommer säkert ha glömt något. Men eftersom att vi åker innan skolavslutningen så kommer vi att åka hem i två dagar för att kunna gå på den (skolavslutningen) men sen så åker vi tillbaka igen. Men dom två dagarna kommer vara perfekta att snappa åt sig något hemma om man har glömt nått. Nu  ska jag väll gå och lägga mig antar jag. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0