We are free and we a perfect

Tjaba alla coolingar. Idag har vi haft temaveka på våran skola och jag och Majsan hade musik, så vi har spelat och sjungit hela dagen lång. Riktigt kul har det varit! Men nästa dag av temateckan är inte förräns på tisdag (!) för att nu är det krisihimmelsfärds!! Soft eller vad? Jag ska tillbringa detta mini-lov i Örebro med kusiner och släkt. Har hört att det är riktigt varmt där (runt 20+!) så det ska bli riktigt kul! Jag ska se till att hitta en konfirmationsklänning också. Här i Umeå hittade jag N. A. D. A.
Nu ska jag se om jag har packat allt och sedan ska jag kanske lyxa till det och måla naglarna. PÖSS

Kommentarer
Postat av: agnes

drog en suck av lättad när du inte skrev lilllovet!

2011-06-01 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0