*close*

Här är den! Den såg inte supreme hut på bilderna, men jag är nöjd med köpet! Bli säkert snyggt på sommarn med shorts och bruna ben.
Det var alltså bloppis i går här på östermalm där alla kända modebloggare var och sålde sina kläder. Sjukt packat med folk var det, och man såg inte ett skit av vilka kläder som fanns. Den här köpte jag av My Blomquist, som enligt mig sålde finast kläder. Nu ska jag krypa till kojs och sova, vilket ska bli rikigt skönt! Imorgon fyller bästa brorsan år! Jag hade köpt den perfekta presenten, men sedan så visade det sig att pappa hade köpt samma sak, så jag får ta och hitta något imorgon istället! Som tur var så är vu skolan granne med stan, så det är smidigt att gå dit! Ha en grym afton!

Kommentarer
Postat av: Runa

Jätte fin! Gillar bilden högst upp mycket!

2011-03-29 @ 18:14:22
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: isa

hejsan amanda hur mår du vad gör du vilket fint linne du har köpt nä nu ska jag framföra det jag egentligen ville ha sagt ska du på umeå open imorgon?

2011-03-31 @ 20:55:06
URL: http://isamarias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0