dåliga sidor, gör oss till människor

Amanda has arived home to umeå! Yes, fast jag skulle gärna ha tillbringat en till vecka i Tärnaby. Älskar den veckan man är där. När jag var "liten" såg jag lika mycket fram emot till det som julafton.
Nu har jag mest ritat sedan jag har kommit hem. Försöker komma på vad jag ska ha på mig för kläder imorgon, men det blir väll något vanligt tror jag.
He.He.He jag såg lilla missen jag gjorde i förra inlägget... jullov... jag menade ju sportlov, ofc.
Nu får ni lite bilder från mitt sportlov!
Godis är väll ett måste i backen!

Och sist men inte minst, min älskade bräda.
PUSS

Kommentarer
Postat av: MEPS

den där näst sista bilden var JÄTTEFIN! :)

2011-03-16 @ 18:30:36
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0