I have lost that feeling...

Riktigt skönt med sportlov nu! Fast "lov-känslan" har inte riktigt kommit än. Imorgon far jag till Piteå kl 8.00 så ingen sovmorgon blir det här inte. Men sedan är det soft på hotellet med konståkning-gänget. På söndag tävlar jag och åker sedan direkt till tärnaby (!). Härligt härligt. Trodde att jag var klar med packningen, men kom på några otroligt viktiga saker att ha med nu! Blir väll ingen sömn alls ikväll. Rummet ser ut som en... jag vet inte vad. Ska väll snabb städa innan jag åker, så jag kommer hem till ett fint rum nästa vecka.
-
Som ni kanske förstår blir det inte jätte mycket uppdatering, men jag har med mig dator så lite blir det väll iallafall... får vi hoppas!
Ha ett grymt lov, det ska jag ha! PUSS//wisselpipan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0