aghhhhhhhhhblanbkafhe (kaos i hjärnan)

Blir helt f*ckt upp på min novell som ska vara inlämnad i morgon på Svenskan. Jag vet exakt vad den ska handla om men man måste hålla sig till tre sidor. Min novell är fyra! fatta hur jobbit. Jag misshandlar hela historien om jag kuttar ner den till tre sidor. Ojojoj nu måste jag klura ut hur jag ska göra.
Där får ni två fina greklandsbilder. Nått man kan vara glad över är väll att det börjar bli riktig sommar nu!
-
Justja mitt rum ser ut som ett bombnedslag för att jag letade efter mitt örhänge. jag måste väll städa innan jag fortsätter med novellen antar jag. Det här var inte min dag känner jag.

Kommentarer
Postat av: Clara

Vi fick bara ha två...

2011-05-12 @ 15:47:16
URL: http://claramec.devote.se
Postat av: Caroline

Nu finns det en liten bloppis i min blogg.

2011-05-13 @ 11:07:00
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0