kan vi få fram...

Helgen var typ den härligaste på länge! Inte riktigt som planerat för jag åkte med Agnes till hennes stuga där det var riktigt mysigt. Riktigt sommar känsla där alltså! När vi sen vaknade på morgonen så åkte vi direkt till dansföreställningen. Vi har varit där från klockan 9.00 till 20.00. Kan låta drygt men det var riktigt kul! Älskar verkligen att dansa. Sista föreställningen var riktigt kul för jag fick nämligen ett pris som endast två andra elever fick. Fatta att jag blev förvånad! Jag är fortfarande i chock! Ett fint brev fick jag också. Och vad har då jag gjort? Jo tappat bort det! Duktigt tjej alltså. Men jag får hoppas på att jag hittar det. Jag lägger ut bilder från dansen lite senare eller i morgon. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0