1. BERÄTTA OM DIG SJÄLV

 

Hej jag heter Amanda Anna Wisselgren och jag är alkolist. Eller typ. Inte alls.

Jag kom till världen kl 04.14 (cirkadius) på Umeå BB. Var jag blev till vill jag helst inte veta. I mitt 15 åriga liv har jag flyttat en del. 7 hela gånger har jag bytt bo, alla flyttningar har skett inom i Sveden förutom när vi flytta till England i ett år(jag tycker att det är coolt så jag brukar skryta om det, men jag var bara fyra år från födseln så...).




Sång, dans och konståkning

Det är det jag sysslar med på fritiden. Självfallet så göra jag andra saker också. Tex. vara med kompisar (VA?! de menar du inte), rita när jag känner för det och plugga måste man väll tyvärr ta med (dock inte frivilligt), göra behov på toan, sova, skratta osv.osv.

Jag har bruna ögon. En ganska liten näsa som min mamma kallar knappnäsa eftersom att den är rund. Vanlig mun som har plåt i sig.


Något jag gör ofta är att skratta.

Jag är ganska social av mig och har lätt att träffa nya personer.

.

Jag hatar äppelmos och trillerfilmer, fast det är mysigt när alla är rädda tillsammans. Jag tycker att nysar luktar, vilket jag vet att alla har upplevt någon gång i livet. Jag är allergisk mot dom flesta tropiska frukter + äpple, päron och säkert något annat. Jag gillar inte hästar för jag är sjukt allergisk mot dom med. Jag har astma fast det brukar jag inte berätta för någon för det är lite pinsamt tycker jag, även fast jag vet att flera har det. Jag gillar inte ämnena spanska, engelska för jag är inte bra på språk. Har ingen som hellst talang i det. Jag har också svårt för stavning, antagligen för att min fröken i ettan sa att jag sög på att stava, så jag blir alltid osäker på hur det ska vara. Jag är ganska dålig på att skriva intressanta inlägg på min blogg också. Det var allt! PUSS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0