10. HUR SER DIN FRAMTID UT?

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, för att det är inte så mycket att förklara faktiskt. Jag tyckte att denna bild passade väldigt bra till min kommande förklaring:
Min famtid är ganska suddig, alltså jag vet inte riktigt vad jag vill bli. Men vart jag än hamnar så hoppas jag att jag är nöjd. Jag tycker nog att min framtid ser ganska ljus ut ändå, jag vet inte riktigt varför för jag kan inte riktigt tänka mig en framtid ännu. Något jag skulle kunna tänka mig att jobba som i framtiden är kanske... jag visste vad jag skulle skriva men tappade helt bort mig, sjukt jobbigt!
Något jag vet är att jag vill jobba med något estetiskt, för personligen ser jag mig som en estetisk människa. Jag ser mig inte som en kontors människa. Eller kanske om jag fick forska om något riktigt intressant.
Jag vet typ inte vad mer jag ska skriva om min framtid faktiskt så ni får nöja er. PUSS HEJ!
Ps.Jag hoppas att jag får världens finaste man och barn också! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0