111111 11.11

Visste ni att det var ett helcoolt datum idag?! Det kom nog inte som en överraskning ka jag tänka mig, eftersom att dom flesta bloggar har nämnt det. Jag klan iallafall berätta om alla gånger jag stött ihop med siffran 11 under dagen:
1. Vi var på en konstig opera-musikal som hade en skådespelare som var ganska usel. Innan vi skulle gå in till teatern så hängde vi av oss våra kläder (inte alla) i garderoben, där finns det ju siffror på varje galje, gissa vad jag tog??? 111. Coolt!
.
2. Vi satt i matsalen och hade det trevligt, när vi var klara blev klockan 11.11. Så vi gjorde ett fånigt tjej "wooooo" bara för att meddela alla andra. Coolt!
.
3. Till middag så hade jag och min kära mor fixat middag med.. 11 (!!) smårätter!! Coolt!
Tack för mig! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Runa

omg. that is just amazing... nstan lika amazing som du? ;)

2011-11-13 @ 17:25:29
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0