14. DIN HÖGST DRÖM

Satannnnn så svår fråga. Typ som att fråga varför elefanten har fyra ben och myran sex.
Men jag har några olika drömmar:
Klassikern: Inget krig i världen, utan lösa problem genom snack, skulle lixom vara sjukt mycket trevligare.
Drömjobbet: Musikalartist
Drömframtid: Världens finaste barn och man.
Nutidsdröm: Få sjuka betyg så jag kommer in på alla linjer jag vill.
Omöjlig dröm: Att kunna ha hemliga superkrafter.
Talangdröm: att vara grym på något, så alla blir inponerade. Typ att vara grym på att sjunga, dansa, spela något instrument eller måla.
Annan: Att jag hade snabb ämnes omsättning så att jag kunde äta typ hur mycket som hellst utan att bli fet. Att inte vara allergisk mot något skulle vara najs också.
Nu slänger jag ner datorn i min väskus för nu beger jag mig iväg till uppsala på prao! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Men Amanda, du är ju redan grym på nåt: SJUNGA! :D

2011-11-20 @ 16:11:14
Postat av: Clara

vad är du allergisk mot? :)

2011-11-20 @ 19:18:31
Postat av: Lina Granbacka

MÄÄÄÄH vi kunde ju ha setts om jag visste att du kom så nära vallentuna!! :((( <3

2011-12-01 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0