2. STADEN DÄR DU BOR

Ume/Umå brukar folk tro att det kallas. Dom lixom skippar en bokstav. Sjukt skumt. Faktum är att alla äkta umebor säger Umeå.
.
"Jaha så var kommer du ifrån?"
"Umeå"
"Jasså uuume! Björkarnas stad, ellerhur?"
.
En klassisk kommentar. Och bara därför jag sa det kommer ingen hålla med mig. Forever alone.
.
Anyways! Personligen tycker jag att Umeå har sjukt fula hus och det är mest byggarberate över allt. Jag tycker faktiskt inte att det är så fint här. Alls. Dock så gillar jag folket i Umeå. Alla är trevliga och inge shafs om märkeskläder eller liknande och även fast det är fult så trivs jag till tusen här!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha, nejdå, så sant!

2011-11-06 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0