5. EN BILD PÅ DIG SJÄLV FÖR ETT ÅR SEDAN

Inte så stor skillnad får jag väll säga. Meningen med denna grej är väll egentligen att man ska se vilken sjuuukt stor skillnad det är från förra året och sedan lägga till kommentaren "HUR kunde jag se ur SÅ DÄR??" eller något liknande. Jag skulle gärna vela göra det men känns som lite... . Lite inte rätt. Ända skillnaden är väll att jag såg lite sötare ut än vanligt här.

.

Justa, ni funderar säkert varför jag hoppade över fryan. Eller så gör ni inte det. Hur som hellst så tänker jag förklara ändå. Det var för att den var svår att skriva om. Jag tar möjligtvis den imorgon istället. Vi får se. Nu ska jag sova! PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0