7. VEM (VILKA) ÄR DEN ROLIGASTE DU VET?


Den här tjejen kan få mig på gott humör i vått och tort. Man kan inte tro det, men jag skrattar lika mycket varje gång. Folk kan säga att jag är konstig, folk kan tycka att det är sjukt tråkigt, men JAG tycker att det är den bästa videon som laggts upp på youtube. Jag älskar dig, okända tjej som har ett konstigt skratt. KÄRLEK.
-
Annars så måste jag väll säga att mina kompisar är riktigt roliga. Dom får mig ofta på bra humör dom med. Agnes förstår alltid(oftast) mina skämt, hur tråkiga dom än är och jag förstår hennes. Vi har tuusen interna skämt som andra tycker är fruktansvärt tråkiga men som vi tycker är sjukt roliga. Så om man bortser från tjejen ovanför så blir det Agnes! Anton är också rolig för att vi har samma humor. Cajsa med för att hon har roliga uttryck (runa med)
Såklart så har jag mååånga roliga vänner, eller ALLA mina vänner måste jag väll säga är roliga på sitt sätt!

Kommentarer
Postat av: agnes

vad HÄNDER med tjejen med skrattet?



hahha å vad patetiskt jag tyckte det där var jätteroligt. du tyckte nog att det var tråkigt. MEN SKRATTADE ÄNDÅ

2011-11-11 @ 07:41:42
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: Anonym

vad heter videon på bilden? :]

2011-11-11 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0