8. BILD PÅ DIN GARDEROB

Hoppsan, jag råkade få en lite suddig bild, wopzz. Kan väll säga att min garderob ser några hundra gånger katastofalare ut när skärpan är korrekt. Nu såg det ju helt ok ut faktiskt.
Jag är en sån person som helst har kläderna på golvet, jag lhänger typ aldrig upp kläderna. Förutom på söndagar, då städar jag upp allt! Oj så intressant infornation. Hoppas ni har antecknat i eran viktigt-att-veta-om-Amanda bok nu! Hejdåå!
Här kommer ytterligare ett ställe där jag har mina kläder.

Kommentarer
Postat av: agnes

nejmen varför står det delser uppe i högra hörnet på bild numero uno? det var ju askul

2011-11-17 @ 21:05:06
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0