Kvack Kvack

Bild 1: Tänkte göra en förvånad min men det var för tidigt på morgon så jag kände att jag inte orkade lägga ner så mycket ork i minen. Just so you know.
-
Det bästa köp jag gjort. 30 kronor för denna skönhet. Nästan lite förolämpande för ankorna som tillome hade klätt upp sig med rosett och allt. Men desto bättre för mig. Helt fantastiskt charmig måste jag säga.
Själv tycker jag att dom påminner om ankorna från Aristo cats (<3) min favorit film från barndomen.
Ganska likt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Runa

sv: hahaha ja känner du inte igen henne?



p.s SAKNAR DIG MED AMANDAAAAAA!!!!! <3 <-- hjärta

2011-11-01 @ 21:06:35
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0