Snart är det tid för jul, då får man i snön ha kul

Var fan är snön?!
Det har jag undrat i någon vecka nu, och jag VET att jag itne är ensam om den tanken. Under middagen så tittade jag snabbt ut och såg att det snöade förfullt. Blev först lika glad som jag hade gått 8 år bak i tiden, men sen så kom jag på att det antagligen ändå är grått och träligt i Umeå. Det är ju första advent för tusan! Det borde vara snö.
Dock så tror hoppas jag att det kommer under veckan!
Nu ska jag packa ihop alla mina stuff och sedan blir det nattåg. yippyay...

Kommentarer
Postat av: agnes

snön kommer, snön kommer, snön kommer, snön kommer BABY jag tror den är här

2011-11-28 @ 20:45:11
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0